Pilies g. 17, Šeduva

Telefonas: 8-422-68230  

El.p.: rastine@seduva.radviliskis.lm.lt

Šeduvos gimnazija laimėjo konkursą ir dalyvauja projekto „Neformaliojo vaikų švietimo paslaugų plėtra“ veiklose, kurių metu mokiniai turi galimybę dalyvauti edukacinėse programose ir užmegzti kūrybines partnerystes. Kiekvienai atrinktai mokyklai siūloma dalyvauti 6 edukacinėse programose, po dvi iš kiekvienos tematinės kategorijos: 2 kultūrinės – meninės krypties, 2  technologijų ir kūrybinių industrijų krypties, 2 gamtinės – ekologinės krypties. Kiekvienos programos trukmė – viena valanda, dalyvauti programoje vienu metu gali 20 mokinių. Skirtingose programose gali dalyvauti skirtingi mokiniai. Pasirinktos 6 edukacinės programos, mokinių atvežimas iki vietos, kur vykdoma programa, ir parvežimas iki mokyklos finansuojamas iš projekto lėšų.

Birželio 5 dieną 20 mokinių iš 3-4 klasių dalyvavo pirmojoje gamtinės – ekologinės krypties edukacinėje programoje „Pažink pelkę“ Labanoro regioniniame parke. Įspūdinga buvo pelkes ne tik pamatyti, bet ir pajausti – vaikščioti per liūliuojančias samanas, tyrinėti jose augančius augalus, klausytis paukščių čiulbėjimo. Mokiniai susipažino su pelkių kraštovaizdžiu, išmoko pažinti gamtos garsus. Atliko biologinės įvairovės stebėjimą: atpažino ir nurodė keletą aukštapelkėse ir žemapelkėse aptinkamų augalų, gyvūnų, į Raudonąją knygą įtrauktų augalų, retesnes rūšis fotografavo. Sužinojo, kuo skiriasi žemapelkės ir aukštapelkės, kad saugoti reikia ne tik pelkėje augančius ir į Raudonąją knygą įrašytus augalus, bet ir visą atkuriamą ekosistemą. Mokiniai nuoširdžiai domėjosi ir žavėjosi Lietuvos gamta, mokėsi kultūringai ir atsakingai naudotis gamtos gėrybėmis, kritiškai vertino jau turimas žinias ir nuolat jas tikrino, tikslino, papildė.

Labai įdomu buvo Labanoro regioninio parko informaciniame centre, kuriame apžiūrėjome inovatyvią ir interaktyvią ekspoziciją, sužinojome daug informacijos apie pelkes, Labanoro regioninį parką.

Labai dėkojame lektoriui Andrejui Gaidamavičiui už pirmąją pažintį su pelke. Lektorius nuoširdžiai bendravo su mumis ruošiantis išvykai ir jos metu. Mokiniai ir mokytojai buvo sužavėti išsamaus, interaktyvaus, vaizdaus ir įtaigaus pasakojimo, kelionės metu išgyventais atradimais ir patyrimais, kurie praplėtė mūsų akiratį. Jis gebėjo sudominti mus taip, kad norėtume pažinti kuo daugiau.

Dalinkitės: