Pilies g. 17, Šeduva

Telefonas: +370 422 68230

El.p.: rastine@seduva.radviliskis.lm.lt

Birželio 7-ąją 5-tų, 6b ir 8a klasių mokiniai, lydimi auklėtojų Jolantos Akučkienės, Vidmanto Skestenio, Salomėjos Krencienės ir Jūratės Petraitienės, vyko į kelionę po senąsias Lietuvos sostines. Pirmoji stotelė – Trakai. Po trumpos apžvalginės ekskursijos mieste pasinėrėme į pramoginę–edukacinę programą „Vikingų laivas“. Plaukdami per Galvės ežerą, klausėmės vikingo pasakojimo apie protėvius, jų žygius, sužinojome, kad kuršiai (viena iš Baltų genčių) taip pat buvo vikingai. Turėjome pasiruošti kovai – pasidaryti skydus ir kirvius. Kai atsidūrėme prie Užutrakio dvaro, prasidėjo veiklos: šaudymas iš lanko, pažintis su parku ir mūšis dėl pilies. Po to mus vaišino kibinais ir sultiniu, šaudymo iš lanko nugalėtojų laukė siurprizas – desertas. Atsisveikinę su vikingu, grįžome į Trakus, pakeliui aplankydami Angelų kalvą – vietą, kur pildosi norai. Mieste apžiūrėjome pilį, pasivaikščiojome krantine, atsigaivinome Akmenos ežero vandenyje ir patraukėme į Kernavę. Čia, susipažinę su miestelio istorija, užkopėme į piliakalnius, pasigrožėjome atsiveriančiu vaizdu.
Diena paliko neišdildomų įspūdžių!