Pilies g. 17, Šeduva

Telefonas: 8-422-68230  

El.p.: rastine@seduva.radviliskis.lm.lt

Siekdami tobulinti šią veiklos sritį Šeduvos gimnazijos mokytojai dalyvauja ilgalaikėje kvalifikacijos kėlimo programoje ,,Judėjimo ir minties darna. Kinestetinis mokymosi stilius“. Lapkričio 4-5 dienomis Šeduvos gimnazijoje vyko jau antrieji mokymai, kuriuose lektorės Iveta ir Irma iš Šilutės Pamario pagrindinės mokyklos demonstravo įvairius kinestetinius mokymo metodus, kuriuos galima taikyti kalbų, tiksliųjų ir socialinių mokslų pamokose. Mokymų metu įvairius kinestetinius metodus išbandytus pamokose demonstravo ir Šeduvos gimnazijos mokytojai. Seminaro metu mokytojai visus metodus patys praktiškai pabandė ir atliko. Įsitikinome, kad kinestetinio mokymosi stiliaus mokiniams tinka demonstracijos, simuliacijos, „realius“ dalykus atspindintys vaizdo siužetai ir kino filmai, atvejų analizė, vaidmenų atlikimas, laboratoriniai užsiėmimai, dirbtuvės, praktiniai užsiėmimai. Svarbu, kad būtų dirbama su „realiais“ dalykais, kuriuos galima „pačiupinėti“. Rašymas ir skaitymas taip pat gali tikti kinestetinio stiliaus mokiniams, bet tai turi būti užduotis apie tai, kas, ką, kada ir kaip turi daryti (atvejų analizės, planavimas). Seminaro metu mokytojai tobulino bendravimo ir bendradarbiavimo, kūrybiškumo, komunikavimo kompetencijas.

Siekdami tobulinti šią veiklos sritį Šeduvos gimnazijos mokytojai dalyvauja ilgalaikėje kvalifikacijos kėlimo programoje ,,Judėjimo ir minties darna. Kinestetinis mokymosi stilius“. Lapkričio 4-5 dienomis Šeduvos gimnazijoje vyko jau antrieji mokymai, kuriuose lektorės Iveta ir Irma iš Šilutės Pamario pagrindinės mokyklos demonstravo įvairius kinestetinius mokymo metodus, kuriuos galima taikyti kalbų, tiksliųjų ir socialinių mokslų pamokose. Mokymų metu įvairius kinestetinius metodus išbandytus pamokose demonstravo ir Šeduvos gimnazijos mokytojai. Seminaro metu mokytojai visus metodus patys praktiškai pabandė ir atliko. Įsitikinome, kad kinestetinio mokymosi stiliaus mokiniams tinka demonstracijos, simuliacijos, „realius“ dalykus atspindintys vaizdo siužetai ir kino filmai, atvejų analizė, vaidmenų atlikimas, laboratoriniai užsiėmimai, dirbtuvės, praktiniai užsiėmimai. Svarbu, kad būtų dirbama su „realiais“ dalykais, kuriuos galima „pačiupinėti“. Rašymas ir skaitymas taip pat gali tikti kinestetinio stiliaus mokiniams, bet tai turi būti užduotis apie tai, kas, ką, kada ir kaip turi daryti (atvejų analizės, planavimas). Seminaro metu mokytojai tobulino bendravimo ir bendradarbiavimo, kūrybiškumo, komunikavimo kompetencijas.

 

Dalinkitės: