Pilies g. 17, Šeduva

Telefonas: +370 422 68230

El.p.: rastine@seduva.radviliskis.lm.lt

Šeduvos gimnazijos 6a, 7, IIIb klasių mokinių grupė Žemės dienos proga vyko į ekskursiją. Kelionės tikslas buvo pasiekti Ventės rago ornitologijos stotį. Pakeliui užsukome ir į Švėkšnos miestelį, kur užėjome į dviaukštę, 1905 metais pastatytą bažnyčią, pamatėme paminklą knygnešiams, saulės laikrodžio kopiją (originalas yra Luvro muziejuje Prancūzijoje) ir Dianos statulą, stovinčią Švėkšnos dvaro parko tvenkinyje, bei Genovaitės vilą, kurią savo mylimajai pastatė grafas Pliateris. Iš Švėkšnos pajudėjome Ventės link. Labiausiai į vakarus nutolusiame Lietuvos taške įsikūrusi ornitologijos stotis pirmoji pasitinka sugrįžtančius paukščius. Čia mūsų laukė pats direktorius. Jis pasakojo linksmų istorijų apie paukščių žiedavimą, jų migraciją. Stebėjome, kaip buvo žieduojama zylutė. Užlipome į švyturį ir pasigėrėjome amą atimančiu vaizdu į Kuršių marias. Po to važiavome į Mingės (Minijos) kaimą, dar vadinamą Lietuvos Venecija, nes ten vietoj gatvės teka upė ir, norint pasiekti kaimyną, gyvenantį kitoje pusėje, tenka irtis valtimi. Tęsdami kelionę pasiekėme Šilutę, kur apsilankėme Hugo Šojaus dvare-muziejuje. Po to užkopėme ir į Rambyno kalną, nuo kurio atsivėrė nuostabi panorama su papėdėje tekančiu Nemunu. Keistas jausmas – žinoti ir matyti, kad vienas Nemuno krantas – Lietuva, o kitas – jau Rusijos teritorija. Grįžtant namo, autobuse netilo muzika, juokas ir emocijos, nes visi  puikiai praleidome laiką ir sužinojome daugybę naujų dalykų J