Pilies g. 17, Šeduva

Telefonas: +370 422 68230

El.p.: rastine@seduva.radviliskis.lm.lt

Vykdant aplinkosauginio švietimo projektą „Langas į gamtą“ kasmet mokslo metų pabaigoje mokiniai turi galimybę pakeliauti po Lietuvą. Šiemet organizuota mokomoji pažintinė ekskursija po Biržų regioninį parką.Tik atvykę į Biržus užsukome į lankytojų centrą, kur išklausėme pasakojimo apie šį kraštą ir apžiūrėjome ekspoziciją „Prasmengančios žemės kraštas“. Interaktyvūs žaidimai „Smegduobių raidos procesas“, „Karstinių ežerėlių ekosistema“, stendas, veikiantis kaip smėlio laikrodis ir imituojantis smegduobės griūtį, padėjo mums  suprasti kokie geologiniai reiškiniai vyksta Biržų krašte.

Parengta mineralų bei uolienų ekspozicija supažindino su šio krašto žemės turtais. Po to vykome prie Kirkilų karstinių ežerėlių. Užlipę į beveik 32 metrų aukščio apžvalgos bokštą, grožėjomės įspūdingu kraštovaizdžiu. Kelionę tęsėme važiuodami prie pažintinio-geologinio tako, kurio ilgis 700 metrų. Pasivaikščiojimą su ekskursijos gidu pradėjome  prie smegduobės „Geologų duobė”. Eidami taku tolyn apžiūrėjome smegduobes „Lapės duobė”, „Barsuko ola”. Savo kelionę užbaigėme apsilankymu „Karvės oloje“. Tai legendomis apipinta smegduobė su ola, kuriai yra apie 200 metų. Jos skersmuo 10-12 metrų, gylis – apie 12,6 metrų. Namo keliavome kupini įspūdžių ir labai džiaugėmės, kad puikiai praleidome laiką.